Tinkerbell

Sider

onsdag 19. mai 2010

Rosenborg e laget mitt | Girri Girri Gasja…

Dette har vært en super dag, strålende vær – middag med gode venner og 2 fotballkamper på 3 timer. Først var vi på G10 kamp, kjempespennende og jeg kjenner jeg kan bli en sånn mamma som en dag blir bortvist fra sidelinja…”litt” engasjert,men klarer å begrense de store utbruddene…ennå ;)

033

Etterpå skyndtet vi oss på kamp mellom Steinkjer-Rosenborg, Stappfullt med supportere i alle aldre, sol fra skyfri himmel og kjempestemning.Rosenborg vant 4 – 1 men det hadde ingenting å si ;)

035

Ungene var i ekstase etter kampen, ikke hver dag vi har så “fint” besøk på Storsteinkjer. Autografer og bilder av alle de fikk snakket med, og det varmet mammahjertet skikkelig godt at mellomstemann gikk til hjemmelaget og spurte om autografer der også ;)

038

En flott dag som gjerne kan gjentas !!!

PS;

G10 kampen var MYE mere spennende enn SFK / RBK…

Girri girri gasja

gomp i gala, se her kommer steinkjerkara

dra mæ i baillan, jom jom

dingelingeling ko-ko”

3 kommentarer:

  1. Hehehe, gal "soccer mom", hihi:-) Det er viktig å stille opp for barna sine, for en supermor du er:-) Ha en fin dag, Jeanette!
    Jeanette:-)

    SvarSlett
  2. Ja, skikkelig spennende kamp!!
    Kult at det ble uavgjort:0)
    Vi blir nok litt engasjerte alle og enhver...
    hei hopp!!

    SvarSlett
  3. Fint å være engasjert i barna sine fritidssysler. Ha en fin mandag. Klem fra meg

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin