Tinkerbell

Sider

torsdag 13. mai 2010

Konfirmantkompisser | En utfordring…

I går tok jeg med meg Marcus og 3 av vennene hans på fotoshoot. Disse tre har gått på skolen sammen siden 1.klasse og går fortsatt i samme klasse, og det er nok vennskap for livet.

147

Trodde dette skulle bli en grei fotografering,men den gang ei… Ikke det helt store engasjemanget fra riktig alle, og det var mye grimaser og huffing iløpet av den timen vi var ute.

040 058

Men noen bilder ble det og jeg synes i allefall det er morsomt å ha fordi om ikke riktig alle i alderen ca 15år skjønner hva jeg skal med dette ;)

126143

Tilslutt;

- Ett blinkskudd av engasjert ungdom -

063

Ha en flott fridag allesammen, nå drar vi i konfirmasjon ;)

6 kommentarer:

  1. Hihi, bildan vart jo kjempebra!Skikkelig kult, tenke dæm sætt pris på det om nån år i allefall! :)

    SvarSlett
  2. Åh, dæm va jo knaillhæli! :o)))
    Ja, æ tru å at dæm nok sætt stor pris på dæm om nån år fordi om dæm itj heilt skjønne vitsen no :o))
    Sånt e arti å ha uansett resultat, men æ syns dæm va heilt fantastisk arti!
    Du e et geni!!! :o)))

    SvarSlett
  3. Fantastiske flotte bilder:)) Favoritten var det hvor den ene sto å holdt i mobilen:))
    Synes jeg hører hoffingen, hehe...
    Ha en flott dag:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  4. Hahaha, knaillbra! Kjekke gutter!

    SvarSlett
  5. Knallbra bilder!! De her blir kjekke å ha når de blir eldre!! Stramme karar!! :)

    SvarSlett
  6. Hihi! Likte det siste best :)
    Bra initiativ for de gode kameratene. Tenk så mye latter bildene vil gi i framtiden. :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin