Tinkerbell

Sider

fredag 14. mai 2010

GRATULERER MED DAGEN | Min lille prins

I dag er det faktisk 8 år siden min minste lille prins kom til verden. Han var det sjønneste jeg hadde sett, akkurat som de to andre.

skann0002

Akkurat som Marcus var han født med masse svart hår, og var akkurat passe stor. Har alltid vært veldig avslappet og “Tar livet som det faller seg…” Her er det ikke snakk om spesielt høy stressfaktor, og gjør bare det han har tenkt.

22 (12)

Viktor har blitt en stor, liten gutt – blir nok ikke størst i verden men fyller seg selv helt fra topp til tå. Synes ikke det er lenge siden du var en liten “kattunge” med det lange håret ditt.

Håper bursdagen din blir så bra som du ønsker og at du har fått sovet litt i natt ;)

GRATULERER MED 8 ÅRSDAGEN LILLE VENN

- VI ER VELDIG, VELDIG GLAD I DEG -

5 kommentarer:

  1. Den er god...men da må du låve meg 100 prosent at du skal ha det....for har 6 som har sendt meg mail...men du er den første som sier når du kommer konkret !!

    Så er du her lørdag er den god !!

    irina

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den tøffe gutten og til mammaen. Ønsker dere en fin og god helg. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med bursdagsbarnet!
    En nydelig baby og en kjekkas i dag!
    Gratulerer også så mye med vel overstått komfirmasjon!
    En skikkelig kjekkas dette også!
    Flotte bilder som alltid!

    Ha en fin mai helg!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til den store gutten. Min lille gutt blir 8 til høsten. Fy så fort tiden går...
    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  5. Gratulerer til Viktor. De guttene dine har så skjønne øyne - de tar iallefall innersvingen på meg. Drukner helt ...

    Og du - den Angel skriften kjøpte jeg på en butikk her i byen for ... var det kr. 69 mon tro. Kan godt løpe en tur innom den butikken og kjøpe en til deg også ;-) Skal til Inderøya i morgen og være der til søndag. Vi er 6 bloggdamer som møtes hjemme hos Randi.

    Klem Marit

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin