Tinkerbell

Sider

søndag 16. mai 2010

HURRA HURRA HURRA !!!

Sitter her og switcher mellom tv-kanalene og hører på alt folk skal gjøre 17.mai,og lurer på om jeg kanskje må starte noen tradisjoner for å henge med på alt vi skal og bør få gjordt i morgen.

Pavlova_large

Vi har etterhvert fått en ganske avslappende 17.mai, selv om det aldeles ikke er drømmedagen iløpet av året…har starter ikke barnetoget før klokka 11.30, ingen av ungene er med i korpset og vi har ingen verv som gjør at vi må løpe rundt hele dagen.

TOG_V_Norske_flagg__750487x

Vi har desverre ingen champagne frokost på terrassen med alle våre venner (iflg enkelte på tv i dag, høres det ut som at vi er de eneste som ikke deltar på en slik frokost i morgen) Vi er ute på restaurant og spiser sammen med svigers istedet for å lage en treretters her hjemme mellom barnetoget og borgertoget, og jeg synes da det er veldig koselig også.

10151752-strawberry-champagne-jelly-just-one-of-the-spinneys-fantastic-creations

Men i morgenkveld når vi omsider kommer hjem med kameraet sånn 1/2 fullt av bilder (tar ikke mye bilder på slike dager), veska full av russekort og endelig kan sparke av meg skoene, DA har jeg nok lyst på en Strawberrydaquiry, så da er det dumt at jeg hverken har jordbær eller rom, men da kan jeg sikkert bare gå til naboen for der serverer de sikkert mengder med slike drinker utover natta ( for det sa de på tv i kveld…)

strawberry_daiquiri

Ha en FANTASTISK 17.mai alle sammen, kos dere med champagnen ;)

2 kommentarer:

  1. Tihi, ingen champagnefrokost her heller Jeanette:) Bare stress på morraskvisten her imorra,om det blir tog, får været bestemme! Vi har tradisjoner, vi har hele familien på middag på ettermiddagen, og det er trivelig:) Hovedsaken er å kose seg sammen:) Ha en strålende dag imorra, og jeg kjenner at 11.30 hadde vært et perfekt tidspunkt å starte toget på,istedet for kl 10! Klem Eva

    SvarSlett
  2. hehe...dårlig med champis her også:) HAr ikke pynta meg engang.
    Skal på med turbunaden snart...altså bergans og gå tur:)
    Flott feiring videre, klem fra meg:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin