Tinkerbell

Sider

torsdag 29. april 2010

Ganske bra i rute

Nå er det bare 3 dager igjen å bli ferdig på, og vi er veldig i rute og tror det er sjans for at lørdagskvelden faktisk kan bli litt trivelig ;o)

I går strøk jeg servietter på lys og lagde bordkort, dette er vel det som tar mest tid av de små tingene som må gjøres,men nå er jeg heldigvis ferdig med det -

140

Serviettene er det eneste konfirmanten har hatt ønske om å ha, så da måtte vi ta utgangspunkt i dem. Og grønt / hvitt er jo ikke de værste fargene nå på våren – og med både sko og slips fra moods of norway blir det jo tøft med traktortema ;)

Fikk 12 meter lin i posten i dag, så da er dukene på plass, maten er bestilt og blir kjørt hit mens vi er i kirka, mange kaker blir lagd rundt omkring, bordene er på plass,det samme er bestikk og glass, serviset blir hentet i morgen. Da er det bare vinduer og gulv som må vaskes, bordet skal dekkes,men det skal jeg ikke gjøre selv, og gleder meg VELDIG til å se hvordan det blir.Så dette går da på skinner,nå er det bare å håpe at været ikke blir altfor jævli på søndag og at ingen blir syke …“bank i bordet”…

Kommer tilbake innimellom slagene her – og vil ta runden innom dere andre neste uke igjen når jeg kommer ut av konfirmasjonsbobla mi !!!

6 kommentarer:

  1. Kult med traktor på lysene :-)

    Det franske sinkbadekaret koster kr 1350,- og for dukene er det kr 270,- for den som er 120*160 og kr 360 for den som er 140*240
    Lekkre ting ja?!

    Klem

    SvarSlett
  2. Knall tøffe lys. Og sammen med Moods blir det stilig ja...
    Koselig blogg så jeg legger meg til som følger jeg.
    Ha en fin dag og lykke til med konfirmasjonen.

    Tove

    SvarSlett
  3. Så stilige lys og servietter. Jeg synes det er artig å bruke noe som ikke alle andre bruker - dette blir bra. Godt at du er i rute, da blir du ikke så trøtt når konfirmasjonsdagen er der.

    Trond og jeg skal lage koltbord til en konfirmasjon på søndag, så vi må styre litt denne helgen, vi også. Lykke til med de siste forberedelsene og den store dagen. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Derre bli kjæmpetøft ja! Du e så kreativ og flink altså. Bli artig å sjå fleir stemningsbilda ;o)

    Lykke t m den store dagen!

    SvarSlett
  5. Så kule servietter og lys. Jeg visste ikke at de fantes engang!

    Ser ut til at du har god kontroll over alle ting, og håper at dagen blir akkurat like flott som dere ønsker!

    Klem fra Tina

    SvarSlett
  6. Lykke til!!!
    Knallkule lys!!!
    Gleder meg til å se hvordan bordet ble dekket:0)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin