Tinkerbell

Sider

lørdag 10. april 2010

Dere er herved innvitert -

meny - Kopi

Vi fikk før påske denne fristende innvitasjonen, og i morgen skal vi på middag som antagelig overgår alt vi har spist på lenge ;)

Vi er så heldig at vi kjenner den lokale “Martha Stewart” og det gir heldigvis slike utslag. Det er en gjeng med masse morsomme folk som er bedt, så det vil nok bli en kjempemorsom kveld. Kanskje tar jeg med kameraet… ;o)

meny

Høres ikke dette utrolig godt ut?

Ikke rart vi gleder oss ;o)

GO,HELG!!!

4 kommentarer:

  1. Åh...riktig god fornøyelse:) Så knakende godt ut:)
    Kos dæ:) Klæm:)

    SvarSlett
  2. Det høres spennende ut. Håper vi får se bilder av maten om ikke annet.

    Solen skinner det er varmt og godt. Her skal jeg ut i hagen før jeg skal på jobb,
    klem

    SvarSlett
  3. Sååå gøy, og menyen hadde jeg ikke takket nei til... nam nam

    Heldige dere!!

    Ha en strålende uke.
    Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin