Tinkerbell

Sider

torsdag 1. oktober 2009

Snille mennesker jeg er heldig å kjenne og Meråker kursenter “Here i come”

Forrige tirsdag var jeg i Drammen og fikk skiftet min høyre hofte, etter det har dagene fløyet og jeg er nå på 2 ukers opptrening på Meråker Kursenter.

1

Var hjemme i 4 dager og det er jo litt herlig å være “syk” når det stadig stikker innom koselige mennesker med gaver og blomster ;o))

043

044

Så tusen takk til ungene mine( svigermor) for flotte blomster, til Maja og Roger for flotte blomster,til Bente for lesestoff og snop og til Guri for den flotte boka. De 2 siste kommer nok godt med de neste 2 ukene…

Og ikke minst Tusen Takk til Frode og Mamman min som gjør dette oppholdet mye lettere…

046

Onsdag kjørte vi til Meråker kurbad som heg da skal tilbringe mine neste 2 uker. Trekker brutalt ned gjennomsnittsalderen her merker jeg,men man får det ikke værre enn man gjør det selv vil jeg tro.

045

På tur hit var det ett “fantastisk” trøndervær, sånn som det har vært i hele september bortsett fra 2 dager…trist. Men i dag er det 1.oktober og her har det i allefall ikke regnet i dag,men oppe på fjellene er det utrivelig hvitt da…men det er vel bare å begynne å skjønne at vinteren snart kommer om jeg vil eller ikke.

024

Vil nok rapportere fra “ungdomsleiren” her oppe med jevne mellomrom – vil da tro det skjer NOE jeg kan skrive om ;o)))

1 kommentar:

  1. Så bra at du har kommi dæ heim te Trøndelag igjen! Tænke opptræninga går som ein leik... 14 daga går fort sjø ... plutesli e du heim te dine kjære igjæn ;o)

    Lykke te!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin