Tinkerbell

Sider

søndag 11. oktober 2009

90år…

I helga har vi feiret min spreke mormor som ble 90år på torsdag.Hun er fantastisk sprek og ung til sinns og vi var der omtrent alle etterkommere; 5 barn, 12 barnerbarn og 10 oldebarn.

Og i tilegg var det med ektefeller/samboere/kjærester i alle leddene.

Vi hadde en kjempetrivelig ettermiddag/kveld med masse god mat og kaker. Og det så ut som at bursdags”barnet” storkoste seg.

page

“En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet”

-Mari 4år-

4 kommentarer:

  1. Grattis til mormora di,en anseelig alder,og hu ser jo utrolig sprek ut:) Koselig å møtes slik hele slekta:) Var det ei lita ei i slekta di som ytra de ordene der eller? De var helt dyrebare:) nattaklem

    SvarSlett
  2. Jøss...hun damen der sså ikke ut som noen 90-åring akkurat. Flott dame:)

    Ja, unger får sagt det, hehe.

    Koselig å møtes hele slekta da:) Sikkert ikke ofte hos deg heller.
    HA en flotters dag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. wow...for en dame!! hun var jo så flott...go 90 år!! tror du er gal jeg..hun ser jo ikke en dag gamlere ut en 60!!
    Heldig er hun som har fått være frisk og oppegående...måtte hun fortsett med det.

    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Sprek dame for sine 90 år må jeg si! Ang bildene på min blogg har du helt rett ang hvor de er tatt! Man skal ikke så langt før man finner spennende tursteder for de små! Hærlig sted for en søndagstur i flott høstvær! Blir vel at du springer bortover stien der etterhvert når du nå friskner til for fullt? ;-) Ha en fin da! Klem!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin