Tinkerbell

Sider

fredag 12. februar 2010

Slik ble annonsen | Stolt

AnnonseJeanette

- STOLT -

11 kommentarer:

  1. Virkelig nydelig! Så flink du er!!

    SvarSlett
  2. Du bør være megastolt!! Måtte vise fram bildene dine til Gubben min. Han er enig med meg, flotte bilder:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  3. Nydelig!!!
    -virkelig flott bilde...

    SvarSlett
  4. Grattis Jeanette,dette var en skikkelig lekker annonse:) Du er flink:)
    Og til sprøsmålet ditt ang ryggsekken,så har vi ikke den.. HAr liksom ikke kommet til det,har støvler og jakke,og de er så utrolig stolte av dem:) + Hjelm fra Åpen dag på Brannstasjonen:)
    Ha en herlig dag,her er det innehelg med syke barn:( Skulle til Åre,men med unger med over 39 i feber så gikk ikke det.
    Klem Eva

    SvarSlett
  5. Wow, så flink du er - dette var nydelig, Jeanette. Ønsker deg en fin lørdag og god helg. Klem fra meg C",)

    SvarSlett
  6. Skjønner at du er stolt ja, for dette bildet var nydelig!!

    Kan jeg spørre hvilket redigeringsprogram du har??

    Ha en flott helg!!

    SvarSlett
  7. All grunn til det! Kjempefin ble den! :-) God helg!

    SvarSlett
  8. Skikkelig flott!!!
    Så profft og skikkelig vakkert!!! God grunn til å være stolt!!

    God helg videre!!

    SvarSlett
  9. så flott! vakkert bilde!

    p.s tunikaen er kjøpt på Kapahl...
    var litt kjapp med innlegget og glemte å skrive hvor den var fra...

    klem beate

    SvarSlett
  10. utrolig flott bildet...så det i avisa og ble imponert...du er så flink!!!:-))

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin