Tinkerbell

Sider

søndag 14. februar 2010

Morsdag | Valentine | Best i test

037

025 En flott dag er over, ble vekket på senga med gaver og hjemmelaget kort - så nå har jeg trumfkortet på fingeren hver gang noen av mine etterkommere synes jeg “er dum” ;)

036

Også lå denne FANTASTISKE blomsterbuketten ved hodeputa mi – synes morsdager og Valentinesdager er en fin,fin ting ;)

26-1

Og når vi i tilegg ble bedt på middag til svigers ble jo dagen perfekt – saltkjøtt og kålstappe er jo utrolig godt !!!

Klem -J

5 kommentarer:

  1. Åhh,så herlig! Stilig ring! Slik skulle alle kvinner hatt ;) Nydelige blomster du har fått, og såkoselig med slike gode nedskrevne beskjeder fra ungene. Vi har feiret dagen på hytta, og ble vekt av noen herlige godgutter med hjemmelagde kort...koselig koselig <3

    SvarSlett
  2. Koselig med slike dager både for store og små.
    Du vet det at du kan være litt dum en gang i blant selv om du er verdens beste ;O))
    Kjenner meg igjen på det ja, he he.
    Nydelig reklamefoto du har laget for blomsterbutikken !!

    Ha en superduper uke!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Nydelige blomster:) De kortene må du ta vare på ja:)) Fint å ta fram de gangene de synes du er teit:))
    Nyt dagen, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Herlig! Slike minner må en ta vare på og minnes når vi sitter gamle og grå på sykehjemmet!

    SvarSlett
  5. For noen herlige kjærlighetserklæringer fra dine engler,og for en blomsterbukett:)
    Vi er heldige vi Jeanette som har slike flotte barn og kjærester:) Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin