Tinkerbell

Sider

fredag 1. januar 2010

VELKOMMEN

Jeg hadde ikke tenkt det skulle bli flere blogginnlegg “i år” men etter en slik vellykket kveld måtte det bli ett til.

Vi var hos gode venner og spiste nydelig mat, til dessert fikk vi “elg i solnedgang”

001-1

Her har vi elg både på norsk og engelsk (moose), sola og ikke minst litt elgbæsj – kjempegodt var det i allefall.

46-1

Klokka 24.00 var det endelig på tide å komme seg ut med raketter og unger, kjempeflott vær her med skyfri himmel og bare ett par minus i luften.

48-1

Det ble en kjempefin kveld,både for unger , voksne og en kanin.Har ikke lovt meg selv noe som helst på tur inn i det nye året så vi får se hva det bringer. Har tro på at dette blir ett fantastisk år for alle sammen!!!

60-1

3 kommentarer:

  1. Riktig godt nyttår, Jeanette!

    -Og ikke minst, takk for det gamle!
    Dine koselige besøk hos meg gleder meg og settes stor pris på. Jeg har vært en dårlig bloggvenn siste året og ØNSKER at jeg skal bli flinkere. Jeg lover ingenting og har ingen forsett, men ønsker om forbedring hos meg selv har jeg stadig vekk. Og jammen har noen av ønskene blitt virkelighet også ;o)

    Lo godt av moosen solnedgang. For et artig innslag. vi hadde også sjokolademousse i går, men den var ikke så festlig som denne =D

    Ha ett innholdsrikt og fremgangsrikt nytt år og ikke minst noen koselige dager før hverdagen igjen innhenter oss.

    God nyttårsklem fra Tove

    SvarSlett
  2. For en herlig dessert,den må være fjorårets kuleste:)

    Godt å være sammen gode venner på en dag som igår:) Og du er ikke alene om å ikke ha noen nyttårsforsetter,de blir da bare brutt alikavel.Da er det bedre å ta det ettervhert!

    Ser ut som det var en koselig kveld også:) Ungene hos oss sovna før rakettene,så vi voksne var bare på trappa.Men lite raketter å se der vi bor.Men det hadde vi løst med å dra til en plass med fellesfyrverkeri tidligere,og det var stor stas og veldig skummelt til minsten:)

    Ønsker deg og gutta dine et riktig godt nyttår Jeanette:) KLem Eva

    SvarSlett
  3. Hei Jeanette...
    Godt nytt år til deg <3 hørtes ut som en koselig kveld du har hatt, flotte bilder. Fantastisk artig bilde av barna som knuser pepperkakehuset :o) Ønsker deg et riktig godt nytt år. Klem fra Mette

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin