Tinkerbell

Sider

onsdag 13. januar 2010

Michael Jackson have just left the building…

Det er veldig liten variasjon når det gjelder musikk her i huset for tiden, det har det vel vært det siste året egentlig, og jeg har en følelse av at det ikke vil forandre seg på en stund…

71-1

Med god hjelp av Ebay og H&M har vi nå fått den hvite paljetthansken og hatt i hus, så da mangler vel bare resten. Men “ballegrepet”,moonwalking og hudfargen er på plass, så nå berger vi nok en stund med kun musikken på full guffe ;o))

76-1

Klem – J

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk herlig:)Han har tydelig moves´a inne:) Skjønner han godt jeg,for Michael Jackson har mye bra musikk:)
    Her har dte bare vært 5-6 minus i dag,helt perfekt:) Liker det når YR,melder feil:) SKulle vært 12-14 minus:)
    Ha en flott musikalsk kveld:) KLem

    SvarSlett
  2. Hei !! Så stilig en liten kar.....din egen lille Michael :)

    Nå har jeg skrevet hvor jeg har hentet bildene til de lekre klærne,fra Odd Molly,på bloggen min ! Tenkte ikke på det,da jeg lagde innlegget !!! Ha en fortsatt fin kveld......selv har jeg nettopp vært på loppis......fant noen små-skatter bare.

    SvarSlett
  3. Stilig type!
    Ja det er bare å øve så skal han bli en mester skal du se ;O))
    Lampen du spurte om er kjøpt på Kremmerhuset for et par år siden.
    Har fyret opp 2 store korger ved i ettermiddag, sliker det å bo i et gammelt hus når det er 18 kalde ute.
    Men nå er det sanneli over 25 varme innendørs...så nå er det bare å kle av seg!

    Ha en fin morgendag!
    Klem Linda

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin