Tinkerbell

Sider

tirsdag 19. januar 2010

Award & Utfordring

Jeg er kjempeglad for i dag har jeg fått denne koselige awarden fra Tove som har den koselige bloggen Livet på Skogmo.

Tusen,tusen takk !!!

Hun utfordret meg også i samme slengen til å fortelle 7 ting om meg selv, så her kommer 7 mer eller mindre interessante opplysninger om meg;

- Jeg elsker å våkne av fuglesang og solstråler gjennom soveromsviduet -

- Jeg råkoser meg hjemme sammen med gutta mine -

- Har vanskelig for å si nei når jeg blir spurt om noe -

- Elsker å fotografere -

- Har ingen problemer med å ha litt rot rundt meg -

- Har spilt håndball i 10 år av livet mitt, men det er leeeenge siden,synes fortsatt det er den flotteste idretten å se på -

- Er sikker på at alver finnes og at de har stooort, hvitt, bustete hår -

-

Sender denne awarden og utfordringen videre til disse flotte bloggedamene;

Evas lille verden

Vigdis sin blogg om ting og tang

Jeg er Jonathan

Spruddles lille hjørne

Drømmefabrikken

-

LYKKE TIL DAMER !!!

-

PS:

Tror jobbintervjuene i dag gikk bra, så nå er det bare å vente i spenning på svar en ukes tid.

Klem J

9 kommentarer:

  1. Grattis med flott award. Artig å lese 7 ting om deg..
    Kommer frem litt mere enn ellers da!
    Ha en fin onsdag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Morsomt og lese og grattis med velfortjent Award:)

    Blir kjempespennende å høre nå da. Intervju er alltid nervepirrende.

    Ha en fortsatt flott onsdag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene:)
    Gøy å lese om deg,alver du...hva med å starte "Alveskole"??
    klem

    SvarSlett
  4. Morsomt å lese!!
    Mange av tingene jeg kunne skrevet selv:)

    Har spilt håndball selv i 18 år, og blir aldri lei!:o)))

    Koselig lesing!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Grattis med award - og så er det alltid morsomt å lese litt mer om dere bloggedamer:o) Fin uke videre til deg! Klem**

    SvarSlett
  6. Heia :o)))
    Tuuuusen takk for Award og utfordring!
    Koselig :o))))))))))
    Krysse fingran for at d bli jobb på dæ snart! Knaillspennende! :o)))

    SvarSlett
  7. Åhh, så koselig! Grattis med flott award, og tusen takk! :)

    Håpe det bli jobb på dæ strax no da! Snakkes jo på søndan å vi da :))

    SvarSlett
  8. *tusen takk for awarden-så koselig!! jeg skal ta utfordringa di og skrive 7 ting om meg selv, må bare tenke meg om litt først;) fin kveld til deg*vigdis

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin