Tinkerbell

Sider

tirsdag 21. desember 2010

Jentene “mine” | Vintereventyr

ENDELIG kan jeg vise frem vinterbilder av Jentene “mine”
041
Jeg tok de med ut en dag for en liten mnd siden for å ta bilder av dem, skulle lage gave til min gode venninne Guri til 40årsdagen hennes, og det ble skikkelig herlige bilder. Det er jo så flotte jenter og de er en drøm å ta bilder av, så vi brukte ikke lang tid – ikke veldig fristende heller da det var nesten 20 minus den dagen…
052
Sist lørdag hadde Guri bursdag og fikk det første bilde på lerret fra meg - Og det ble godt motatt ;)
Nå blir det nok ikke mye tid til Blogging fremover så jeg vil ønske alle en fantastisk Jul, kos dere med fri og masse god mat !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin