Tinkerbell

Sider

mandag 13. desember 2010

Jeg ønsker meg……

Nå før jul er det helt naturlig at vi alle får spørsmål om hva vi ønsker oss, jeg synes egentlig jeg har det veldig bra og har det jeg trenger så de ønskene jeg har blir liksom i en annen kategori enn det man kan kalle julegaver ( iallefall mange av dem … )

images-tile

Jeg sender mange ønsker til julenissen på Hamar, for hvis han vil oppfylle ett av dem, går resten av seg selv vil jeg tro. Uansett hva julen bringer blir det nok en fin Jul i år også, som oftest får vi mer enn det vi ønsker oss, og det er kanskje viktigere å være sammen enn å få masse gaver, men jeg er ikke mere voksen enn at jeg glatt innrømmer at noen gaver vil jeg ha, kommer aldri til å si at jeg ikke vil ha gaver i Jula ;)

Her er det for tiden fantastisk julestemning med masse snø og akkurat passe med kuldegrader, det er en perfekt vinter så jeg håper den fortsetter sånn. Nå skal jeg skyndte meg på jobb og selge mere leker – det er herlig å jobbe i lekebutikk nå ;)

1 kommentar:

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin