Tinkerbell

Sider

onsdag 22. desember 2010

Blir det jul i år også? | Julebakst | Rot etc

I kveld har jeg vært på jobb til klokka 23.00, ikke så mange timene på jobb da jeg ikke begynte før 16.00,men det kjennes uansett i føttene når klokka er så mye før dagen er over…
Men da jeg kom hjem sto en kakeboks med Sara Bernard fra snille karen og ventet på meg, det er jo så ufattelig godt så da trengs det ikke mere julebakst i år ;) Jeg er absolutt ingen baker, så det er fantastisk at noen er så flinke og i tilegg spanderer på meg -
003-tile
Ellers i huset begynner da jula såvidt å vise seg, men det er VELDIG bra at det fortsatt er 2 dager å gjøre seg ferdig på. Juletreet står i foten sin litt på skakke og lurer vel like mye som katta på hva det egentlig gjør her midt på stuegulvet, smånisser og englekor har begynt å finne plassene sine, glassbordet er fyllt med julekuler og lyslenker, og røde lys med duft av jul er satt fram. Spisebordet og gulvet derimot er ikke helt klar for den store dagen ennå,4 julegaver menglet plutselig og vi har antagelig en stor gave som er ett skikkelig bomkjøp…men som sagt – det er enda 2 dager igjen så det blir vel Jul i år også ;)
Hva med dere, er dere ferdig og sitter bare og venter på at julen skal ringes inn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin