Tinkerbell

Sider

torsdag 18. mars 2010

Syk,men kuul

Her i huset er det tarsig for tiden, jeg holder på med min andre uke med tett nese og hoste, og kjenner tolmodigheten begynner å krympe VELDIG…

001

I går kom Marcus hjem midt på dagen med hodepine og gikk rett til sengs. Han har bare vist seg oppe en gang imellom for å fylle på med paracet eller drikke,men er ikke i noe storslag han heller.

006

Men når men er tenåring er det jo greit å være kuul fordi om man er syk, så vi ser bare nesa og øynene på han når han passerer i denne herlige, norske onepiece’n.

008

DET ER MYE BEDRE Å VÆRE SYK NÅR MAN ER KUUL!!!

2 kommentarer:

  1. Dåkk får ha go bedring i heimen!!

    SvarSlett
  2. Syk men kool ja:) TRor jaggu meg jeg ønsker meg en onepiece jeg også,de ser så utrolig gode ut!
    Var på dine trakter i helga jeg:) Jente helg i Steinkjer:) Var mest hjemme hos venninna mi,men fikk nå sjekka ut noen butikker og forelska meg helt i Mathildes Verden,og fikk ikke sjekka ut Dinas Rom,for den glemte venninna mi å fortelle meg om,før etter at den var stengt:(
    Ha riktig god beedring:) Klem Eva

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin