Tinkerbell

Sider

søndag 28. mars 2010

HURRA FOR 10 ÅRINGEN MIN!!!

Hurra for deg som fyller ditt år,ja deg vil vi GRATULERE!!!

Klokka 21.12 for 10 år siden kom min andre lille prins til verden, han var lilla og hårløs og jeg lurte på hva dette var for slags baby ;) han ble fort seende mye bedre ut, og ble verdens fineste baby han også.

skann0003

Han har sjarmert oss stort i alle år,er helt annerledes enn sine brødre på alle måter, og gjør livet vårt helt fantastisk å leve.

En kjempespent 10åring ble vekt av ett lite syngende kor i dag,fikk høre senere at han hadde ventet i 2 timer før vi andre våknet…

28 (1)28 (3)

På ønskelisten sto det klær,klær og klær,min lille jålebukk har funnet sin favorittbutikk og ønsker seg alt de har omtrent. prisene sier at det er ikke mulig, og da er det jo veldig greit med bursdag og få lære at vi må kjøpe dyre klær selv…

page

Dagen feiret vi på hytta til mormor og morfar, alle gjestene kom dit og vi hadde et helt fantastisk vær. Srålende sol fra skyfri himmel. Satt ute og spiste tacosuppe i solveggen og inne og spiste kaker etterhvert.

28 (8) 28 (6)

Adrian pyntet selv bursdagskaken med kakedinosaurer, og den smakte helt fortreffelig til en kopp kaffe ;)

28 (7)

Tror alle har hatt en flott dag, bursdagsbarnet er førnøyd og både klesskapet og sparebøssa har fått ett bra påfyll i dag ;o)

Nå håper vi at resten av påska får like flott vær som i dag !!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med den kjekke "jålebukken" :o)) Vet akkurat hvordan det der er, har en sønn på 12 og en jente på 11, og der er det også kun klær og penger til bursdager for tiden:o)

    Jeg øsnket meg Barbie til 11 års dagen jeg, tidene forandrer seg:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulere så my med 10-åringen! Te 11-årsdan her forrige uke va det gitar å Man U -klea på ønskelista...ka med lego da?? ;)

    Kryssa fengran for strålende påskevær, gle mæ te vi kan ta turen på hytta vi å :)

    SvarSlett
  3. så koselig.. gratulerer med bursdagsbarnet :) ser ut som dere hadde en flott dag. skal huske det med skoene og starte med varme ben... takk for tipset! jeg er som oftest kaldt på bena så jeg må klare å få varmet meg skikkelig før jeg tar dem på :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin