Tinkerbell

Sider

lørdag 26. desember 2009

Endelig 1.juledag !!!

- ENDELIG -

1.Juledag, og ungene har “landet” igjen. Julekvelden er en av de dagene i året da jeg tar minst bilder. Synes juletreet med ungene foran egentlig er ett kjedelig bilde,så da blir det en kveld uten kamera foran ansiktet mitt…

Men nå i romjula håper jeg det blir noen blinkskudd av både små og store -

16

Julekvelden ble en suksess for alle, masse gaver og de fleste ønskene ble oppfyllt. Ungene var helt i hundre, spesielt Adrian, han våknet klokka 03.50!!! og holdt det gående hele dagen… Så vi var rimelig lettet da alle pakkene var pakket opp og han hadde fått absolutt ALT han ønsket seg.

13

I dag ble det mat og div spill “hos nabon” som da er mine foreldre. Koselig, avslappende og vi trenger absolutt ikke å tenke på om vi er sultne ;o) Ruller vel inn i 2010 tenker jeg…

Untitled-1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin