Tinkerbell

Sider

tirsdag 8. desember 2009

Det lukter så godt…

Untitled-1

6 kommentarer:

  1. Helt fantastisk lukter det:) Jeg må kutte ned den ene sviblen min og sette i vann snart jeg også,for de vokser jo seg hur lange som helst!
    Da må en ny i hus! Ha en flott tirsdag:) Klem Eva

    SvarSlett
  2. Så flotte svibler!
    Mine er fortsatt små og grønne.. Aner ikke hvilke farge jeg har kjøpt, spennende!:)

    Ha en kjempefin uke!

    klem

    SvarSlett
  3. Å herlig! Her lukter det ikke godt av sviblene!! De har tørka inn!! Hmmm...lurer på hva som har skjedd, eller ikke skjedd, jeg:-) Plantasjen next!! Kos deg:-)

    SvarSlett
  4. Nydelige svibler:) De dufter godt her i huset også...deilig.

    Datteren min lo av kommentaren fra deg hos meg i går:) Søstre?? hehe:)

    Ha en nydelig dag videre og klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. ahh, så deilig lukt. Kjempe flotte blomster. Slike tror jeg at jeg skal skaffe meg til jul også :o)

    SvarSlett
  6. Tenk at jeg ikke har skjønt før i går at svibler lukter så godt!
    Så da ble det innkjøp av 3 svibler og 3 amaryllis'er + ei julegate som var så søt at verken jeg eller Tuva greide å styre oss! (ska sætt dein opp snart, så får du sjå ka æ mein når æ blogge om dein;o))

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin