Tinkerbell

Sider

torsdag 2. april 2009

Endelig…..

page

ENDELIG SKAL JEG FÅ HJELP!!

Jeg er født med en hoftefeil,noe jeg ikke har lagt merke til det i de 35 første årene av mitt liv.Da begynte det å bli en smerte i høyre hofte som ble bare verre og verre…

Nå har jeg gått med kroniske smerter i snart 3 år,knasket smertestillende som godteri og måtte faktisk skifte fastlege for å få den hjelpen jeg trengte. I går fikk jeg omsider gladmeldingen om at jeg skal få hofteprotese.. Kjempebra og litt skummelt på en gang,men gleder meg veldig og håper det skjer fort.Ser veldig fram til å ut å gå en tur sammen med familien,noe jeg ikke har gjordt på 4år,og ikke minst den biten med å gå ned i vekt!! 3 sittestillende år =20 kg ekstra,og det er ikke noe jeg vil ha med meg resten av livet…

Så nå går jeg forhåpentligvis en flott vår og sommer i møte,og dette var iværtfall ingen aprilspøk ;o)

7 kommentarer:

  1. Kjenner deg ikke, men ble glad av å lese dette. Glad på dine vegne :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk bra:) Ei venninne av mamma har skifta begge hoftene sine og du og du hvor aktiv den dama er:) Så jeg skjønner at du både gledre og gruer deg,men resultatet blir så bra:) Lykke til fra meg:) Klem Eva

    SvarSlett
  3. Lykke til!! og så bra at du endelig får hjelp :-)

    SvarSlett
  4. :-) så flott! Du får ha lykke til!

    Monica

    SvarSlett
  5. Så fint at du endelig er blitt tatt på alvor! Håper for din del at dette går fort og at vi bli uten kjøkkenhjelp 31. mai ;o)

    Har min siste permisjonsdag i morgen men skal være hjemme hver mandag og tirsdag etter påske. Vi må jo treffes snart!!!

    God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Resten av gjengen ser fram til å ha deg med ut på tur også.

    SvarSlett
  7. Hei Jeanette!
    Så herlig. Jeg møtte ei dame som er helsesøster på Høylandet. Hun fikk også ny hofte gjennom NAV sitt opplegg "raskere tilbake". Jeg lagde en reportasje om henne for nrk. Jeg var til og med på operasjonsstua med kamera.. Hun ble operert og kom seg raskere tilbake til jobb. Jeg fant ikke reportasjen i farta, men se http://fil.nrk.no/nyheter/innenriks/valg/valg_2009/1.6756644

    Lykke til! Det kommer til å gå bra :o)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin