Tinkerbell

Sider

mandag 23. februar 2009

Favorittbutikken

22.februar 073

En av mine gode venninner har en

KJEMPEFLOTT

butikk som heter Dinas Rom

her på Steinkjer

22.februar 074 22.februar 078

Dette er en livsstilbutikk med klær,

interiør,nydelige dufter og

gode opplevelser

22.februar 081 22.februar 079

Her kan du få en kopp kaffe,

en hyggelig samtale,og

VELDIG god hjelp til å finne det du trenger

22.februar 075 22.februar 077

Er du i Steinkjer en dag vil jeg anbefale deg

å stikke innom,

her føler du deg ALLTID VELKOMMEN!

22.februar 076

5 kommentarer:

  1. Den så herlig ut butikken,mye fint:) Kor på Steinkjer ligger den? Vi har hytte i Malm og da kjører vi jo forbi på veien. KLem Eva

    SvarSlett
  2. Det ser ut som en spennende butikk ;O)
    Masse lekkert!
    Jeg elsker slike butikker!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Hei, hei. Vet du den koppen er bare SÅ lekker. Desverre er det bare et bilde jeg har googlet opp, har ingen aning hvor man får tak i sånne. Skulle så gjerne hatt en :O)

    SvarSlett
  4. Ser ut til å være en flott butikk.
    Artig med slike interiør butikker.

    SvarSlett
  5. Takk for tipset. Skal til Namsos på lørdag og da kjører vi gjennom Steinkjer. Kanskje jeg skal prøve å overtale min kjære til en aldri så liten pause slik at jeg får besøkt denne lekre butikken ;-)

    Det frister iallefall.

    Ha en fin uke.

    Klem fra Marit

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin