Tinkerbell

Sider

lørdag 14. februar 2009

Fargeutfordring

VALENTINES DAY
Ble vekt med kjærestekort og ny bok,
og serverte Mannen i mitt liv frokost på senga ;o)
Dagen bød etterhvert på mye koselig,
men det skal jeg komme tilbake til i morgen...


Har kommet over en kjempemorsom Fargeutfordring som går neste uke,dette er noe som kan pirre kreativiteten litt i denne hvite pastellverdenen vi lever i for tiden ;o)





Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grønn
Torsdag - Gul
Fredag - Oransje
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvitt




7 kommentarer:

  1. Heisann og tusen takk for koslig besøk !!
    Og gaven din var midt i blinken for meg !!
    Love it !!

    Koslig å se deg. kjente du meg igjen før du ???
    klem

    SvarSlett
  2. Takk fer i går!

    Trivelig blogg treff og æ trur itj kjøretur'n te å fra Stjørdal'n har gått så fort nån gång før.....

    bla, bla, bla ....

    Klem Guri

    SvarSlett
  3. Takker for i går, i dag er jeg LAT!!! men hodet jobber på spreng for å finne noe rødt i dette hus.
    For JA jeg skal delta på den fargeutfordringen jeg også.

    Skal se noen her må blø neseblod :-))

    SvarSlett
  4. Bra dere kom dere velberget hjem på glatta..
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Takk for en trivelig dag i går!
    Veldig artig å treffe deg og de andre!
    Det var bare toppers!
    Vi skal nok ikke gå glipp av noen bloggtreff nei!
    Legger deg til på lista mi ;O)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hallo!! Så gøy du er med på fargeutfordringen min! Det synes jeg var kjempekoselig

    Ha en fin uke, jeg gleder meg til å se :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin