Tinkerbell

Sider

tirsdag 17. februar 2009

Enda en utfordring

Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene.
Gi ordentlige svar... ikke dikte!
Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar.
Du kan ikke bruke samme ordet to ganger,


og du kan ikke bruke ditt eget navn som jente/ guttenavn.
***
1. Hva er navnet ditt: J......
2. Ord på fire bokstaver: JADA
3. Guttenavn: JACOB
4.Jentenavn: JENNY
5. Et yrke: JULENISSE...
6. Farge: JOD (visstnok en lillafarge..)
7. Noe du har på deg: JAKKE
8. Mat: JOIKABOLLER
9. Noe på badet: JORDBÆRSÅPE
10. Et sted: JÅDDÅREN
11. Grunn til å komme for seint: JERNBANESTREIK
12.Noe du roper: JA!!
13. Film tittel: "JEG,MEG SELV OG IRENE"
14. Noe du kan drikke: JUICE
15. En musikkgruppe: JOKKE OG VALENTINERNE
16. Et dyr: JAGUAR
17. Gatenavn: JOHAN BOJERS GATE
18. Bilmerke: JEEP
19. Sang tittel: JEG ER SÅ GLAD HVER JULEKVELD
20. Et verb: JUKSE


Jeg utfordrer Mallas pauserom og Evas lille verden
til å ta denne videre ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin