Tinkerbell

Sider

fredag 17. september 2010

Kirsti og Lasse 040910

Den 4 september fikk jeg være med i bryllupp i ei lita fjellkirke, kjempekoselig og intimt og brudeparet var skikkelig fine. Kirsti og Lasse er jordnære og herlige mennesker, og det bar vielsen preg av, både latter og tårer og en herlig prest som høres ut som han har kjent dem hele livet ;)

Kirsti og Lasse (2)

Jeg var med Kirsti til frisøren først, der ble det både nye negler og alt annet som hører en slik dag til – og en skål innimellom selvfølgelig.

Kirsti og Lasse (7) Kirsti og Lasse (15)

Her er en del bilder fra noe av dagen. Og du finner enda flere HER

Kirsti og Lasse (31)

Kirsti og Lasse (33)

Kirsti og Lasse (42)-horz

Kirsti og Lasse (48)

Kirsti og Lasse (52)

Kirsti og Lasse (59)

Kirsti og Lasse (74)

Kirsti og Lasse (110)

Kirsti og Lasse (123)

Kirsti og Lasse (129)

Kirsti og Lasse (137)

Det var en nydelig dag – takk for at jeg fikk være sammen med dere !!!

5 kommentarer:

  1. Hei, Jeanette
    Så flotte bilder du har tatt (nok en gang) Jeg likte spesielt godt det av brudens far? Vet ikke om det var det, men fikk en følelse av det. Uansett; du er flink til å knipse. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så heldig du var som fikk være med hele dagen og få fanget stemninga sånN som du har gjort:) Flotte bilder som brudeparet må være glade for å ha:)
    Mange flotte bilder i innleggene under også:)
    Ha en strålende fredagskveld:) Klem Eva

    SvarSlett
  3. De grønne knottene koster kr 30,- pr stk (de er ganske tunge)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder ;-) De båndene som ligger i epla-butikke nå er nok hakket for stor. Kan du ikke sende en mail til jorid.kvam@ntebb.no med bestilling om du ønsker å kjøpe et! Så har jeg det liggende og kan hekle til dere :-)

    Klem J

    SvarSlett
  5. Utrolig flott å få være med hele dagen da, og så heldige de var som hadde med deg også, slik at de fikk foreviget den store dagen med disse nydelige bildene!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin