Kanskje dette er årets siste blomst som blir plukket av lubne små barnehender, det har uten tvil blitt høst og vi får bare se på sommerens bilder og begynne å glede oss til neste år…
torsdag 2. september 2010
torsdag 26. august 2010
Over for denne gang
Da har kveldene blitt mye kaldere oig ungene har faktisk funnet fram lua om morgenen fordi det er så “kaldt” på ørene – Vi trodde vel ikke i juni at det skulle bli noen sommer i år, men når jeg ser igjennom bildene mine nå, har det da blitt noen flotte dager denne sommeren også.
Disse englene tok jeg bilder av en sommerkveld i juli, synd det er så få slike kvelder iløpet av en sommer her i trøndelag…
Hørte ett sted at nå har det blitt så mye varmere at snitt temperaturen i september er den samme som i juni, det er ikke spesielt lovende akkurat i år…
torsdag 19. august 2010
I DO | Therese & John Magne
Sist lørdag giftet Therese og John Magne seg i Egge krk, og jeg var med som deres personlige hoff fotograf under vielsen. Kjempemorsomt og en kjempeutfordring å få med seg alt uten å være i vegen eller for mye i bevegelse. Bør jo helst ikke ta oppmerksomheten fra brudeparet heller …;)
Fikk tatt mange flotte bilder av brudeparet og deres lille engel som var litt overalt under vielsen – HÆLI – Skikkelig kosegutt
Etterpå tok vi masse bilder av brudepar m forlovere, unger
etc. Var jo så heldig med været så bildene fikk akkurat det riktige lyset .
Takk for at jeg fikk være med dere på denne dagen !!!
mandag 16. august 2010
Enda ei lita snuppe | en liten sommerfugl
Da er enda ei lia snuppe foreviget og det var ei bestemt lita frøken som absolutt ikke gjorde annet enn det hun selv hadde tenkt ;) Mamman hennes hadde sett for seg noen motiver,men NIX det var hun ikke spesielt enig i HE HE
Men vi ble da ganske gode venner etterhvert så de herlige bildene kom på rekke og rad, og her er noen av dem ;
Takk for ei kjempekoselig stund på Hoøya !!!
lørdag 14. august 2010
Ei herlig lita snuppe
Denne herlige lille snuppa skulle vi forevige for litt over en uke siden, hun var ikke helt enig til å begynne med men etterhvert ble det bare fyd og glede. Og hva er vel ikke mere suksess enn såpebobler på 2 års fotografering ( hvis man ser bort ifra at storebror også gjerne ville ha og at jeg hadde bare en flaske…)
Men det gikk bra,det ble mange flotte bilder, og her er en knippe :
1000 takk !!!
torsdag 12. august 2010
Søskenfotografering | Engasjert storebror
Har tatt 2års bilder av ei lita snuppe forrige uke, også tok vi søskenbilder med det samme vi holdt på…
Jeg satt her helt alene og storlo da jeg gikk gjennom dem etterpå, her snakker vi engasjert (eller kanskje det helt motsatte) men det ble en morsom serie ;) Disse bildene er tatt rett etter hverandre, det er ingen som er tatt bort ;)
Men bare for å vise at det går an så fikk vi noen “goe” bilder tilslutt, så det blir som oftest bra når man bare prøver og lokker litt ;)
Bildene av liss-snuppa kommer i morgen – mange herlige bilder!!!
tirsdag 10. august 2010
Releaseparty | Årets IKEA katalog | Mer av det som betyr noe
I dag har jeg vært på lanseringen av årets IKEA katalog, tok med meg “nabokjerringa” og kjørte til Trondheim til herlige Marit med bloggen Som mine dager er. IKEA hadde booket hagen hennes, fyllt den med ikeavarer og hadde lanseringsparty der.
Det var møtt opp en del bloggedamer og andre damer med intresse for IKEA, vi fikk høre om noe av årets nyheter, litt om IKEA, omvisning i Marits og Ivars flotte hus – som hadde fått noen oppgraderinger fra IKEA, også fikk vi servert herlig mat som absolutt skal hermes etter en gang ;)
Tilslutt var det auksjon på alle varene som sto der, og da er det utrolig irriterende å være der uten henger og bo 2 timer unna…tror ikke min kjære hadde jublet om jeg hadde kommet hjem for å be han om å kjøre til Trondheim igjen ;)
Da vi dro fikk alle hver sin goodiebag + en knakk, det er jo slikt som vi damer liker ;) Så det ble med mye snacks hjem idag og det ble en skikkelig trivelig tur ;)
Takk Marit og Ivar for at dere slapp oss inn i hjemmet deres !!!


