Tinkerbell

Sider

torsdag 19. august 2010

I DO | Therese & John Magne

Sist lørdag giftet Therese og John Magne seg i Egge krk, og jeg var med som deres personlige hoff fotograf under vielsen. Kjempemorsomt og en kjempeutfordring å få med seg alt uten å være i vegen eller for mye i bevegelse. Bør jo helst ikke ta oppmerksomheten fra brudeparet heller …;)

T&J.M 140810 (11)

T&J.M 140810 (62)

T&J.M 140810 (65)T&J.M 140810 (73) T&J.M 140810 (93)

Fikk tatt mange flotte bilder av brudeparet og deres lille engel som var litt overalt under vielsen – HÆLI – Skikkelig kosegutt

Etterpå tok vi masse bilder av brudepar m forlovere, unger

etc. Var jo så heldig med været så bildene fikk akkurat det riktige lyset .

T&J.M 140810 (135)

T&J.M 140810 (143) T&J.M 140810 (166) T&J.M 140810 (230) T&J.M 140810 (202) T&J.M 140810 (240) T&J.M 140810 (341) T&J.M 140810 (363)

Takk for at jeg fikk være med dere på denne dagen !!!

6 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder :) Vi er kjempefornøyde med alle bildene, tusen takk ! Du er kjempeflink Jeanette :)
    Klem fra Therese og John Magne

    SvarSlett
  2. Nydelige bilda!! Flott brudepar å skjønne onga ... må jo skryt av dæm å, tre av dæm e jo tross ailt mine :)

    SvarSlett
  3. Gosj her var det mye lekkre bilder♥
    Og ikke minst masse inspirasjon.
    Kommer tilbake hit ja

    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  4. å guri malla for noen vakre bilder..
    Familebildet var jo eventyrlig da, skjønn familie :)

    Veldig imponert her jeg sitter, kjempe flink du er til å knipse bilder..
    Og for en sjarmør som ledet brudeparet an på det ene bildet..
    SØT :)

    Elsket bildet av brudeparet på stien, romaaaaaaantisk :)

    SvarSlett
  5. VAKKERT! Så gøy, et flott par og herlige bilder. Likte veldig godt det bildet hvor de nusser mens de går på stien.. Vakkert øyeblikk!

    Flink du er!!

    SvarSlett
  6. For noen utrolig flotte bilder! Jeg kikka innom for å se om jeg fant bilder av Kirsti og Lasse her, kan hende de kommer etterhvert?

    Stå på videre, du er kjempeflink!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin