Tinkerbell

Sider

tirsdag 10. august 2010

Releaseparty | Årets IKEA katalog | Mer av det som betyr noe

I dag har jeg vært på lanseringen av årets IKEA katalog, tok med meg “nabokjerringa” og kjørte til Trondheim til herlige Marit med bloggen Som mine dager er. IKEA hadde booket hagen hennes, fyllt den med ikeavarer og hadde lanseringsparty der.

Bilde

Det var møtt opp en del bloggedamer og andre damer med intresse for IKEA, vi fikk høre om noe av årets nyheter, litt om IKEA, omvisning i Marits og Ivars flotte hus – som hadde fått noen oppgraderinger fra IKEA, også fikk vi servert herlig mat som absolutt skal hermes etter en gang ;)

Tilslutt var det auksjon på alle varene som sto der, og da er det utrolig irriterende å være der uten henger og bo 2 timer unna…tror ikke min kjære hadde jublet om jeg hadde kommet hjem for å be han om å kjøre til Trondheim igjen ;)

Da vi dro fikk alle hver sin goodiebag + en knakk, det er jo slikt som vi damer liker ;) Så det ble med mye snacks hjem idag og det ble en skikkelig trivelig tur ;)

Takk Marit og Ivar for at dere slapp oss inn i hjemmet deres !!!

6 kommentarer:

  1. ... og takk til deg og venninnen for at dere kom. Jeg er imponert over at dere som har 2 timers kjøring en vei, kaster dere i bilen og deltar på dette. Respect ;-)

    Jeg er også fornøyd med dagen og smiler fra øre til øre her jeg sitter og føler meg priviligert. Det hele gikk bare så alt for fort. Jeg rakk jo bare å hilse på noen få før det hele var over.

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Hei, jeg visste ikke at du var der, da var vi der begge:)
    Det var skikelig artig å være med på, flott arrangement.
    Ha ei fin uke videre!

    SvarSlett
  3. oki, så du var der du og ja ;))))

    da du dro spurte jeg Marit hvem du var og da først fikk jeg vite du blogga! vel, ser deg kanskje senere et el annet steds henne ;)

    Containergirl

    SvarSlett
  4. Hei, for en flott blogg du har :)
    Når det gjelder luene mine. Jeg selger dem for 100,- stk. (+ porto) Har ikke fått meg nettbutikk (enda) Så det er bare å gi meg beskjed på bloggen eller g-anette@hotmail.no hva du ønsker :) (Så får du kontonr mitt)

    SvarSlett
  5. Så koselig det høres ut!!
    Ang sengeteppet, de hadde bare to igjen da jeg kjøpte det,men jekker gjerne neste gang jeg er der. Eller ring selv, de sender kanskje om du ber pent...
    klem

    SvarSlett
  6. Var der du også ja:) Ser det var en vellykket lansering:)
    Ha en fin dag, kem fra meg:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin