Tinkerbell

Sider

tirsdag 22. mars 2011

Som i “Ditt Bryllupp”….

For en månedstid siden var jeg med og fotograferte ett flott vinterbrudepar – nydelige unge menesker med colgate hvite smil var en drøm å fotografere ;) Følte meg nesten som en fotograf for Ditt Bryllupp, for det er stort sett bare der man ser slike flotte mennesker ;)) Begge var skikkelig sporty og hadde masse gode ideer under veis i fotograferingen.
Kari&Martin (5)-horz Kari&Martin (28)-horz
Det var en ganske nervøs brud jeg møtte for første gang hos frisøren denne morgenen, men med god hjelp fra storesøster,lillesøster og en flink frisør forandret hun seg fra en liten pike til en selvsikker og kjempeflott dame før hun stolt kom opp midtgangen med sin far for å bli viet til sin kjære -
Kari&Martin (65) Kari&Martin (69) Kari&Martin (73)
Dette tror jeg må være det flotteste kirkebrylluppet jeg har vært i, fantastisk musikk gjorde meg helt målløs,  plutselig kan jo salmer være ganske kuult. OG helt ærlig – det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si…
Kari&Martin (79)-horz
Kari&Martin (94)
Kari&Martin (111)-horz Kari&Martin (133)-horz
Bruden fikk sin Brudgom, alle de flotte salmene ble sunget  og fine ord ble sagt. Stolte slektninger fikk med seg alt og det var mange gledestårer som ble felt iløpet av denne flotte sermonien ( som gikk så altfor fort ;))
Kari&Martin (174)
Etterpå dro brudeparet, forlovere og jeg ut i vinteren for å fotografere – vi har jo den flotte vikinggården vår her på Steinkjer, og den er like fin å bruke til fotografering på vinteren. Nå er det jo så lenge siden jeg har vært der, så det var jo morsomt å være der igjen.
Kari&Martin (210)-horz Kari&Martin (245)-horz  Kari&Martin (296)-horz  Kari&Martin (285) Kari&martin (420) Kari&martin (426)
Morsomme bilder av hele gjengen ble tatt helt til bruden hakket tenner, da tok vi turen inn og fikk tatt de siste bildene.
Kari&Martin (384)-horz
Kari&Martin (455) Kari&Martin (340)
Tusen takk for at jeg fikk være sammen med dere denne dagen, lærte masse nytt og må også rette en takk til assistentsøsteren som hadde mange gode tips både til meg og bruden ;))
Kari&Martin (263)
Ønsker dere alt godt sammen Kari & Martin

1 kommentar:

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin