Tinkerbell

Sider

mandag 7. juni 2010

Jeg har ett søskenbarn…

I dag har jeg fotografert søskenbarnet mitt.Han ble konfirmert i Mai og jeg fikk det ærefulle oppdraget å forevige han i dress.

3

Han er like gammel, faktisk litt yngre, som min eldste sønn,men pga litt store aldersgap i tidligere slekstsledd blir det naturlig litt forskyvning i leddene videre.Noe som er veldig bra for mine barn ;)

page

Han kom med den trua at jeg skulle ta 10 bilder også skulle vi være ferdige med fotoseansen – he he –så enkelt er det nok ikke ;) Iallefall ikke når jeg har tenkt noe HELT annet -

2

Vi fikk tatt nesten 200 bilder og det ble kjempemange flotte, og tilslutt fikk jeg lurt han ut i vannet bare for morro – men jeg måtte nesten be på mine knær og da jeg lovte overnatting her under Steinkjerfestivalen ble vi enige.

1

Takk for koselig fotoshoot i dag . det var en kjempeplass dere viste meg.

Nikolai Ø (92)

7 kommentarer:

  1. Hei
    Sy tøffe bilder av fetteren din. Han ble nok fornøyd selv og.
    Ha en fin dag

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Utrolig fine bilder!

    Og for å sikre meg at du får lest svaret på ditt spørsmål på vår blogg, så limer jeg det inn her også;

    Ja, den store kurven finnes i butikkene og er helt fantastisk! I utgangspunktet sender vi ikke varer utover møbler som bestilles og kjøpes direkte fra hver butikk. Men, ta kontakt med butikken som er nærmest deg og spør, davel :)

    Du finner hvor vi har butikker på vår hjemmeside: www.homeandcottage.no

    SvarSlett
  3. Så kule bilder:) Spesielt det siste, hvor han står i vannet!
    Slike alderforskyvninger har vi også,mamma ar tidlig ute, og i Onkelen min sent... Føler meg mere som ei tante:)
    Flere av mine venner skal din vei snart, Steinkjer Festivalen! Jeg skal på ferie, så kanskje neste år???
    Nå nytes de få solstrålene som er framme, vi er jo inne bortskjemte her i Trøndelagen!
    Klem Eva

    SvarSlett
  4. Du er kjempeflink, Jeanette - flotte bilder av flott ungdom. Ha det bra! Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder, Jeanette! Morro å se! Flink du er :)

    SvarSlett
  6. Så stilig, flotte bilder av en flott konfirmant!

    Fikk du tak i flettevesken/kurven? hvis ikke så sier du bare fra så kan jeg sende deg altså.

    Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin