Tinkerbell

Sider

mandag 8. juni 2009

Sneakpeak…

Jeg har vært så heldig og fått være med å fotograferte til en 4 siders annonse som kommer i avisa på fredag, det har vært kjempemorsomt og jeg har SÅ lyst til å vise fram bildene,men må nok holde igjen litt til…

page

Har jobbet sammen med en som virkelig kan dette med styling,så det har jo vært som å gå til dekket bord hele tiden,

det er så morsomt å se hva folk vil gjøre,og ikke minst hvor glade de blir når de ser hvor tøft det blir.

Synes helt klart at “engelen” vår var den tøffeste denne gangen,det er ikke mange gutter i denne byen som hadde stilt opp sånn ;o)

page1

Til helga skal jeg legge ut hele annonsen,så gled dere , har sett korrektur i dag og den ble DRITBRA!!!!!

3 kommentarer:

  1. Åååååå...så spennende..gjett om jeg gleder meg..kommer til og kaste meg over avisa på fredagsmorgenen.....må vel opp klokken 5 for å sitte klar og vente på den..hihihi

    SvarSlett
  2. Så spennede:) Så artig å få sånne oppdrag:) Å du,legg ut annonsen da,sånn at jeg å kan få sett.Hvis det ikke er Adressa da,eller er det TRønder Avisa?

    SvarSlett
  3. Høres jo helt utrolig stilig ut!! Gleder meg til å se!!!
    You goooo girl!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin