Tinkerbell

Sider

søndag 17. juli 2011

Kveldsbad | Hornemann

Her på Steinkjer har vi en badeplass oppe i elva som heter Hornemann, her er alltid vannet varmt og de aller tøffeste hopper fra brua – ca 10 meter over elva. Jeg er ikke en av de som hopper,men frykter at iallefall 2 av mine håpefulle kommer til å gjøre det… I går kveld var vi der en tur og mellomstemann var og kjente på vannet, det var like lunka i år som da jeg var ung, så det var bare såvidt jeg fikk han med meg hjem igjen. Helt merkelig at det er så varmt der, for resten av elva er ikke sånn.
160711 (1)
160711 (2)-horz
160711 (8)
Herlig å sitte ute i elva mellom steinene i naturens eget boblebad !!!
160711 (6)
160711 (7)
Blir nok flere turer iløpet av sommeren, håper å få tatt noen blinkskudd av de som hopper -  kanskje noen melder seg frivillig til å bli fotografert …

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin