Tinkerbell

Sider

tirsdag 16. november 2010

Snart Jul….

Trenger vel ikke å si mere ;)
453

6 kommentarer:

  1. For ett herlig bildet!!!!:-)

    SvarSlett
  2. Så mange flotte bilder du tar! Denne lille nissen var jo fantastisk skjønn - regner med det blir brukt som julekort til familie og venner;)
    Og så stas å få bildene sine på trykk! (Likte forresten veldig godt den lille sokkekalenderen:)

    SvarSlett
  3. Sååå herlig bilde!! Det var kjempeflott!! :)

    Takk for koselgie kommentarer på bloggen min! :) Kjekt du er innom og kommenterer, jeg skal bli flinkere, har det bare såååå utrolig travelt om dagene med masse bilder som skal ut til jul! :)
    Du spurte meg ang linse/blender: Jeg tar stort sett alle utebildene mine med 50mm, og så lav blender som mulig! Varierer litt, men har endel på 1,6. Det er en treningssak å få bildene skarpe på riktig sted. Jeg har kommet hjem med mange bommskudd - vær du sikker! :) Men det kan være lurt å skru blenderen til feks 2,8, da er du ikke så sårbar på fokus. Deretter kan du øve deg nedover på blenderstigen :) Du tar så flotte bilder selv, at det klarer du fint med litt trening. Men jeg har fremdeles endel bom, og det er ikke alltid jeg ser det før bildene ligger på Mac'en, og da kan skuffelsen være stor. Så jeg "saver" alltid med å ta mange bilder når jeg tar på så lav blender.
    Det ble et laaangt svar på et kort spørsmål! :) Ja, ja! Nå er det natti for meg! :)

    Kjekt når vi kan utveksle erfaringer! :)

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  4. Fantastisk bilde!!!!!!

    oi-oi-oi, så sjarmerende. Tar du bilder på bestilling?

    Jeg har en forresten en give away, som kanskje kan være av interesse? En liten søt designlampe, som ønsker seg et hjem til jul[:)]

    Sjekk: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away.html

    Ønsker deg en super dag!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin