Tinkerbell

Sider

mandag 16. mars 2009

Ny utordring ; VÅR

IMG_4067

Fikk en oppfordring fra Monica på Fotomorro

om å hive meg med på award utfordring,og temaet denne gangen var Vår

Synes denne lille snuppa som studerer en hestehov er ett nydelig vårtegn, hun er min lille “gudatter” som jeg ser så altfor sjelden.

Dette bildet ble tatt i fjor,og hun er jo helt nydelig der hun sitter ;o)

Godt vi snart kan plukke slike utenfor husveggen,

det er nok mange slike små fingre som skal demontere sin første hestehov da-

13 kommentarer:

  1. Å, så nydelig! Ja, det er mye sant i det - mange små hender som skal utfordre sine første hestehover og andre blomster nå fremover :-)
    Nydelig drakt hun har på seg :-)
    Herlig bidrag - kjekt at du deltar :-)

    SvarSlett
  2. Flott bidrag:0)
    Ho såg så fornøgd ut der ho sit å studerar hestehoven....
    Vi turde aldri å røyre hestehoven når vi var små pga at ein LÆRAR sa at vi fekk vorter av den...
    Og det heng jammen i enno!!

    SvarSlett
  3. Kjempefint vårbilde.
    Mange fine bilder i bloggen din.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Flott vårbilde:)

    Jeg så en krokus ved husveggen i stad..må vel blogges til kvelds:)

    SvarSlett
  5. Flott bilde! :-) Og så URnorsk også!!! :-)

    PS! liker forresten samlingen din som du skriver om! ;-)

    Monica

    SvarSlett
  6. Så hærlig det bilde var!!
    Du tar så masse flotte bilder! Utrolig scrappevillige disse altså!!!

    SvarSlett
  7. REtt og slett bedårende er hun:) Og unger som plukker hestehov er et sikkert vårtegn:)

    Er det sørsame-drakt hun har på seg? Ha en fin tirsdag:) Klem Eva

    SvarSlett
  8. skjønt bilde:)
    jeg må bare spørre, hvilken samedrakt er det hun har på seg?
    blir glad for hver gang jeg ser unger i samedrakt:)

    SvarSlett
  9. Så fin hun var... regner med at vi får sjansen til å se småfingre i plukke blomster aksjon litt senere på året vi også. Ble lite vårsteming av denne dagen med sludd, snø og vind. Men våren den kommer.... snart!

    SvarSlett
  10. Ja, hestehov er noe av det nydeligste som finnes om våren! Pleide alltid å plukke de som liten, men nå finner jeg de ikke lenger!

    SvarSlett
  11. Ta en titt på Fotomorro - da blir du nok glad :-)

    SvarSlett
  12. Det oser sjarm av dette motivet.
    Gratulerer :-)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin