Tinkerbell

Sider

onsdag 22. april 2009

Tenåringens kveld

ironm

Da har storgutten og pappa dratt til Verdal på Kino for å se Iron Maidens turne’ film. Husker selv da jeg syntes dette var helt suveren musikk, antgelig VELDIG påvirket av hvem andre som likte de,me fikk da litt sansen etterhvert.

Kunne godt ha tenkt meg å vært der selv i kveld,men de 2 minste er nok ltt små til å være alene hjemme ennå,så jeg får vel smøre meg med tolmodighet til dvd’en kommer i Mai,så får vi ta en Helkveld med Rock’n roll da istedet!

Det er nok en opplevelse å få med seg filmen for han som var på sin første konsert i fjor sommer på Lerkendal,og fikk oppleve dem Live.

2 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at det er stas ja:) Å få se favorittene ikke bare på Lerkendal,men også se filmen om det etterpå:)
    Har aldri vært noen sånn rocke-berte jeg,mere sånn Soul,funk,pop nek jeg,tihi... OG litt puddelrock da:)

    Skjønner at du gleder deg til mai og video´n:) So vgodt:) Klem Eva

    SvarSlett
  2. Regner med tenåringen råkoser seg med far på konsert.
    De har jo "noe" som er bra for mine ører også da!!
    Kos deg med de små:)
    flott onsdagskveld ønskes deg:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin