Tinkerbell

Sider

mandag 20. april 2009

Mandagstema: Hverdagsluksus

ver

Har spekulert i hele dag på hva jeg skulle finne på under temaet Hverdagsluksus – vi lever godt og har egentlig ingenting å klage på,så det er jo luksus bare å være til,men hvis jeg da skal trekke fram noe passet jo dagen i dag veldig godt. Sol fra skyfri himmel hele dagen,og da er livet godt ;o)

For det første er min hverdagsluksus å hver dag kunne komme hjem til huset vårt som etterhvert har blitt som vi vil ha det,luksus med STOR veranda der det er plass til alle og luksus å vise alle at de er Velkommen!

vå

Skikkelig Hverdagsluksus å slange seg hele dagen i en solstol uten strømpene på i April,luksus med den første buketten hvitveis alt nå og ikke minst den første Softisen!!

Kan vel ikke få mere Hverdagsluksus enn dette, alle er friske og fornøyde,sola skinner og snart er det SOMMER. Det er godt å kunne ha det slik ;o)

ji

Mere hverdagsluksus finner du her;

mandag

10 kommentarer:

  1. Herlige bilder:) Så varmt hhos deg i dag da.Var på tur jeg,men lue og votter,for det var så sur vind her:)

    Godt med stor terasse,hvor man kan være sammen og kose seg,og Softis,åhh det frista no:)
    Leita etter hvirveis idag,men fant ikke,men det kommer det kommer:) Og helst vil jeg få den av gutta mine i klamme never med lyne som lyser av stolthet,det er hverdags-luksus det:)

    Nyt kvelden og så håpe rvi har sole viser sittt lbide åsyn imorra også:) Klem Eva

    SvarSlett
  2. Åååå - det så deilig ut! Så jo virkelig godt og varmt ut også. *smil*
    Lykken er våren spør du meg.

    SvarSlett
  3. Ja dette er hverdagsluksus i bøtter og spann:)

    Men uten sokker? Jeg satt med varmegenser og ulvangsokker i starten i dag. Sur vind og ikke mange gradene fra formiddagen av. Men jaggu har jeg fått farge:) og det er jo herlig:)
    Nå er det litt skyer ute men fjorden ligger speilblank..vakkert!
    Ha en fortsatt flott mandagskveld:)

    SvarSlett
  4. Fin tolkning av mandagstema!

    Min hverdagsluksus er til utvortes bruk...

    SvarSlett
  5. Dette er hverdagsluksus i plenty:)
    Vi har det jo så godt egenlig og tar så mye som en selvfølge. Greit å få slike oppgaver som dette hvor vi må tenke oss litt om!

    SvarSlett
  6. Det var noen nydelige bilder du hadde! Mye luksus også ser jeg, det er supert!! Anne-Lise

    SvarSlett
  7. Ååå...dette så deilig ut! Sol, varme, bare føtter og softis...d er luksus d! Flotte bilder! :O)

    SvarSlett
  8. Ååå... jeg fikk lyst på SOFTIS!!!det er hverdagsglede det...hihihi
    Er bare sååå enig med deg.

    Ha en strålende fin dag kjære du.
    Klem

    SvarSlett
  9. MMmmm blomster, bare tær, sola, deilig soft is, sitte ute og kose seg!

    Ja takk!!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin