Tinkerbell

Sider

tirsdag 28. april 2009

Bursdag

63

I dag har vi vært i bursdag hos morfar, minstemann var og hjalp mormor med bløtekake før vi andre skulle komme,og den var selvfølgelig Nydelig !!

vær1

Sitter nå og ser at alle skyene forsvinner fra himmelen,i morgen blir det kjempevær igjen,så da er det bare å komme seg opp og få med seg hver solstråle -

Det er meldt skikkelig sommervær t.o.m fredag nå,så det er vel bare å nyte det så lenge det varer!! Jeg er helt sikker på at jeg kunne bodd i ett varmere land,så jeg blir vel en sånn rødvinsdrikkende golfpensjonist på GranCanaria en gang ;o)

4 kommentarer:

  1. Møtes på Cran da!!! Det hadde vel jeg kunne likt å:)

    Flott kake og grattis til Morfar.

    Ja, været er herlig. Men må KOMME MEG OPP tidlig imorgen jeg også, dette må nytes. Har så mye fregner så det må soles mere..brunfarge oppå blir bra:)
    Nyt sola..
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Grattis med dagen til Morfar:) Så koselgi å få hjelpe til da,for minstemann:)

    OG for ei værmelding:) Håper den er sånn for Trondheim også:) Det er noe med at når sola viser seg på himmleen så stiger humøret uansett likosm:) Nyt dagen imorra:) Klem Eva

    SvarSlett
  3. Grattis til pappan din,så fin kake han fikk!! Digger det bildet av sønnen din på båten,ser vi har samme smak når det gjelder gutteklær...:-).Nydelig hagestue dere har!! God natt og klem fra Anette

    SvarSlett
  4. takk for koselig kommentar på bloggen min, det setter jeg virkelig stor pris på:) Gratulerer så masse med dagen til morfar:) det var en nydelig kake minstemann hadde vært med å laget:) Ønsker deg en nydelig onsdagskveld:) klem

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin