Tinkerbell

Sider

torsdag 21. oktober 2010

3 søte småbarn med øyne blå | Endelig ett innlegg igjen

Heisann

Da er jeg innom en tur igjen, skjønner ikke hvor dagene blir av, og værre skal det sikkert bli nå utover…

I dag kom den første snøen, og det synes jeg var VEL tidlig, men det er vel bare å ta imot den og håpe at våren kommer like tidlig neste år…

Har hatt besøk av 3 nydelige småtroll for noen uker siden, ei herlig storesøster i sin beste “jeg gjør bare som jeg har tenkt det “ alder ;) og to nydelige tvillinger som bare koser seg så lenge de er sammen og livet er bare herlig.

Fikk tatt noen bilder av disse nydelige 3 småttissene, og her er noen av dem ;

Marit Aunli (13)

Marit Aunli (18)

Marit Aunli (33)

Marit Aunli (50)

Marit Aunli (68)

Marit Aunli (85)

Marit Aunli (109)

Marit Aunli (126)

Marit Aunli (153)

Marit Aunli (169)

Takk for besøket herlige småtroll !!!

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Ha en flott torsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. herlige bilder! Falt pladask for det nederste bildet der babyene ligger i trauet og sover. Nyyydelig!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Er det mulig å få til et mere vakkert bilde enn det i trauet??? OMG sier jeg bare. Kjempeflott!!
    Klem fra Tina

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder :D

    Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett
  5. Så fantastisk bra Jeanette!!!!!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin