Tinkerbell

Sider

onsdag 9. september 2009

Mennesker i fokus #1

Ukens tema; Bursdag
Denne uken har Fotoverden startet en ny fotoutfordring som skal gå hver onsdag med tema “Mennesker i fokus”
Ukens tema er Bursdag, og da jeg er veldig dårlig til å ta bilder på slike dager når “alle andre” fotograferer, har jeg ikke mange bursdagsbilder, men bilder av de som hjelper til på forhånd har jeg -
Så her er det minstemann som hjelper til å slikke bollen eller endt bakeøkt til bursdag for 2år siden, herlig med sjokolade i hele fjeset.
24 (8)
Flere innlegg finner du her;

mennesker i fokus jpeg

7 kommentarer:

  1. Hærlig bilde:) Og hilke unger liker ikke å få sleike av redskapen?? Mine to krangler:) FLott bidrag:) Klem i blesten:)

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig bilde:) Ja å sleike visper er poppis. Her er det Major som har fått den jobben. Ikke tung å be han heller!
    Ha en flott dag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Åååå så nydelig, godt med sjokkis-kake-røre!!=)

    SvarSlett
  4. Kostelig bilde! Sleike bolle er et barndomsminne jeg tror MANGE har!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde, og det levnar ingen tvil om at dette smakar godt:0)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin