Tinkerbell

Sider

onsdag 10. juni 2009

Drittlei katt,syriner og tenåring -

Det er ett enormt lurveleven utenfor huset her hver gang vi slipper ut katta nå om dagene,hele nabolaget er innvadert av måker og de er IKKE spesielt glad i kattepuser…eller noen av oss andre heller for den del.

Men nå har “Hr. Fløffy” blitt så vant til dem at den bryr seg ikke spesielt,selv om de nesten lander nede i nakken på den.

234

Følte det var litt risikosport å stå på verandaen nå i kveld for å foografere jagerflyene som kom styrtende fra alle kanter,men fikk da knipset litt før jeg skygget banen igjen.

123

Snek meg ut den andre døra for å plukke noen syriner,de er jo så fine nå og lukter helt nydelig. Det var faktisk veldig så fint vær i kveld,men jeg kom meg ikke ut med kameraet før sola hadde gått ned…

345

Oppe på veggen hørte jeg kveldens “solstråle” som gryntet noe om at han skulle ha klipt seg, det er slike ting vi får gjordt noe med i 11 tia på kvelden stort sett – tenåringer er så morsomt innimellom ;o)

456

5 kommentarer:

  1. usj! måsene kan være skikklig ekle!! MEN også vakre på bilder!

    Monica

    SvarSlett
  2. Flotte bilder da:) Ja måsene kan være skikkelig på krigsstien på denne tiden!! Major og jeg ble angrepet på tur i fjor...
    Tenåringer kan gi sure dager:( HAr vært gjennom det gitt!! Men det går over heldigvis!!
    Ha det flott..med måser, katt og tenåringskriser i huset!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Måse rer nå herk,og de inntar plena vår hver kveld,og skvetne det er de ikke i hvertfall... Men de er flotte å ta bilde av...

    Vet alt om tenåringer og hormner,for min kjære har en 17 åring...Oh my god til tider det ja.. Føler at man bare må lukke ørene for noe av det som kommer ut.... Var jo aldri sånn sjøl,tihi..

    Og deilig temperatur i Trøndelagen i dag:) Det liker vi:) Klem Eva

    SvarSlett
  4. Uff, der måsan kunna æ godt verri foruten, kan jo nesten ikke gå nedover gata jo...Men syns pusen takla dem fint,da ;)

    Fine bilda du har tatt, å arti med kommentaran...syns æ hørre tenåringen din;)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin