Tinkerbell

Sider

onsdag 20. mai 2009

Ønsker meg…

AlvkogaIMG_1514 Alveporselenet fra Wik & Walsøe

Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.
De er livsglade, oppfører seg edelt og behersker intrikat håndverk.
Alvene er naturens engler; smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden vår.

IMG_2384krus

IMG_2401_2asjett

 

 

 

 

 

 

 

Har fra før denne flotte vasen som jeg fikk til jul av mamman min,synes denne serien er helt nydelig,og be så glad da det kom kopp og fat ;o)

Alv_vase_side2_26cm

Lurer på hvilken annledning man kan ønske seg sånn til når man er ferdig med både bursdag og morsdag etc i år…

Må innføre en ny dag tror jeg ;o)

1 kommentar:

  1. Ååååh dæm va heilt nydeli!!!
    Sku gjerne hatt et helt servise av de der ja:):) Meeeen, koster sikkert skjorta :S
    Kan jo alltids ønske seg fordi...;););)
    Ha ei flott hælg i finværet, Jeanette:):) Hilse fam'n:):)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du vil legge igjen en komentar hos meg ;)

Blog Widget by LinkWithin